​​وبسایت عکاسی و آموزش عکاسی فرهاد مولایی

آدرس ما
تهران، جنت آباد
با ما در ارتباط باشید
​farhad@farhad1.ir

معرفی دوره آموزش عکاسی پرتره در آتلیه

 

عکاسی پرتره در آتلیه یکی از اولین سبکهایی است که هنرجویان عکاسی به آن گرایش پیدا می کنند و نسبت به یادگیری آن اقدام می نمایند.  محیط آتلیه با در اختیار قرار دادن شرایط کنترل شده در رابطه با نور و پس زمینه به هنرمندان اجازه می دهد تا با تسلط بیشتری روی سوژه خود متمرکز شوند و انواع مختلفی از تکنیک های عکاسی و نورپردازی در آتلیه را به مورد اجرا بگذارند .

هنرجویان آموزشگاه عکاسی پرتره با فراگیری تکنیک های عکاسی در آتلیه و با تسلط بر انواع سبک های نورپردازی در عکاسی پرتره به خوبی و با سرعت جذب بازار کار می شوند و به در آمد های سرشاری دست پیدا می کنند . همانگونه که پیش از این نیز اشاره شد ؛ عکاسی پرتره در آتلیه یکی از در آمد زا ترین بخش های سبک عکاسی پرتره می باشد و از این روی دوره های آموزش عکاسی در آتلیه به گونه ای طراحی می شوند که هنرجو قادر باشد تا در سریعترین زمان ممکن همه مهارت های لازم را به دست آورده و جذب بازار کار شوند .

 

آشنایی با اصول و تکنیک های کار با دوربین در آتلیه

تکنیک های کار با دوربین در زمان عکاسی در آتلیه و استودیو نسبت به محیط ها و فضای باز  تفاوت های قابل ملاحظه ای دارند و در صورتی که هنرجویان با تنظیمات دوربین خود برای عکاسی در آتلیه آشنایی نداشته باشند ؛ هرگز قادر به ارایه بالاترین سطح از خلاقیت های خود نخواهند بود .

در دوره های آموزش عکاسی در آتلیه ؛ هنرجویان آموزشگاه عکاسی با تمامی تنظیمات لازم برای ارایه تکنیک های مختلف آشنا می شوند و به آن تسلط می یابند و از آنجا که دوره  آموزشی عکاسی در آتلیه یک دوره نسبتا حرفه ای بر شمرده می شود بنابراین هنرجویان آموزشگاه عکاسی پس از فراگیری این آموزشها باید قادر باشند تا به تنهایی در یک آتلیه عکاسی ؛ تمامی نیاز های خود را بر طرف نمایند

در آموزش عکاسی پرتره در آتلیه تمامی بخش های موجود در منو تنظیمات سریع دوربین های کانن ؛ نیکون و یا سونی برای هنرجویان توضیح داده شده و اصول کار با مثلث نوردهی ؛ حالت های جبران نوردهی ؛ تکنیک های فوکوس و تنظیمات وایت بالانس برای کار با نورهای آتلیه ای به خوبی به هنرجویان آموزش داده می شود .

یکی از مهمترین اهداف ما در دوره آموزش عکاسی پرتره در آتلیه آن است که هنرجو به تنهایی قادر به تغییر تنظیمات دوربین خود در استودیو ها و آتلیه های مختلف باشد و این یکی از اهداف بسیار مهم طراحی شده برای این دوره ها به شمار می آید .

آموزش نورپردازی در آتلیه

لازمه عکاسی در آتلیه ؛ تسلط بر تجهیزات نورپردازی در آن می باشد و بدون تسلط بر ابزار و تجهیزات نورپردازی در آتلیه ، فراگیری سایر تکنیک های عکاسی در این بخش اثری نخواهد داشت .

آشنایی با انواع مادیفایر های نورپردازی ؛ آشنایی با انواع سبک های نورپردازی کلاسیک و جدید ؛ آشنایی با لوازم جانبی نورپردازی در آتلیه و... از جمله مواردی هستند که در کلاسهای نورپردازی و عکاسی آتلیه به هنرجویان آموزش داده می شوند .

 

آموزش انواع سبکهای پرتره کلاسیک در آتلیه

انواع مختلفی از سبکهای عکاسی پرتره در محیط استودیو و آتلیه قابل انجام می باشند و هنرجویان آموزشگاه عکاسی پرتره با این سبکهای عکاسی به خوبی آشنا خواهند شد . عکاسی پرسنلی ، عکاسی از کودکان ، عکاسی از افراد بزرگسال , ثبت انواع پرتره های خانوادگی و عکاسی عروس و داماد در محیط استودیو از جمله مواردی هستند که از روزگاران قدیم در محیط های آتلیه ای انجام شده و هنوز هم طرفداران خاص خود را دارند .

آموزش اصول ژست در آتلیه

ژست دادن یا تعیین پوزیشن سوژه در درون کادر تصویر ؛ یکی از مهارت های بسیار مهم و قابل ملاحظه ای می باشد که برای کار در محیط های استودیویی باید نسبت به آنها مهارت لازم را به دست بیاوریم . در تعداد زیادی از مقالات و آموزشها تلاش کرده ایم تا اصول ژست دادن در آتلیه های عکاسی را بیان نماییم اما یکی از بهترین راه ها برای یادگیری دقیق اصول ژست و پوزیشن در عکاسی پرتره ؛ فراگیری آنها در قالب دوره های عکاسی در آتلیه می باشد .

آشنایی با اصول کادربندی و ترکیب بندی در آتلیه

عکاسی در آتلیه قوانین خاص و مربوط به خود را دارد و تکنیک های کادر بندی و ترکیب بندی در این محیط به هنرجویان کمک می کنند تا با خلاقیت بسیار بالاتری نسبت به تولید آثار هنری خود اقدام کنند . فراگیری تکنیک های کادربندی و ترکیب بندی به همراه تکنیک های نورپردازی در محیط آتلیه ؛ قدرت و خلاقیت بسیار زیادی را برای هنرآموزان ما فراهم می آورد .

 

۵
از ۵
۲۶ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش