​​وبسایت عکاسی و آموزش عکاسی فرهاد مولایی

آدرس ما
تهران، جنت آباد
با ما در ارتباط باشید
​farhad@farhad1.ir

روشهای کسب در آمد از عکاسی پرتره ، فشن و مدلینگ

 

بدون شک این مطلب یکی از محبوبترین مطالب این وبسایت خواهد بود .

یکی از رایجترین پرسش هایی که در کلاس عکاسی مطرح می شود و هنرجویان دوست دارند تا در سریعترین زمان ممکن پاسخ آنرا به دست آورند این است که چگونه می توانم از عکاسی پول به دست بیاورم . البته و اگر چه عکاسی یک هنر به تمام معنا است اما در هر صورت مسائل مالی نیز نقش بسیار مهمی در زندگی همه انسان ها بر عهده دارند . کسب درآمد از عکاسی پرتره ، فشن و مدلینگ ، همیشه یک مسئله مهم و اساسی است .

اگر چه به عنوان یک عکاس هنرمند ممکن است از درگیر شدن با مسائل مالی واهمه داشته باشید ، اما تردیدی نیست که باید به شیوه های تجارت و کسب در آمد از عکاسی تسلط داشته باشیم تا بتوانیم با خلاقیت و هنرمندی بیشتر در این حرفه دوام آوریم .

عکاسی برای تجارت الکترونیک

امروزه تعداد زیادی از سایت ها و شبکه های اجتماعی وجود دارند که محصولات بسیار زیادی در آنها به فروش می رسند . مبنای کار سایت ها و شبکه های اجتماعی بر اساس ارایه تصویر محصولات است و عکاسی تجاری برای فروش محصولات یکی از مهمترین زمینه ها در تجارت الکترونیک می باشد .

تعداد زیادی از فروشگاه های اینترنتی در بسیاری از شهر ها وجود دارند و اگر شما به شیوه عکاسی و کار با دوربین خود تسلط داشته باشید ، این یک بازار کار و کسب درآمد بسیار فوق العاده برای شما خواهد بود .

 از تک تک محصولات نمایش داده شده در یک سایت باید عکسبرداری شود و البته از آنها به خوبی  باید عکسبرداری شود. عکاسی تبلیغاتی برای سایت ها و شبکه های اجتماعی در همه کشورها یک منبع درآمد فوق العاده برای عکاسان جوان است . اگر چه این شغل یک شیوه خیلی خلاقانه نیست  و در اغلب موارد شامل همان حالتهای ایستا است که بارها و بارها باید تکرارمی شود اما درهر صورت یک منبع کسب در آمد برای عکاسان جوان به شمار می آید .

برای قوی تر شدن در حوزه عکاسی مدلینگ برای سایت های فروشگاهی ، تلاش کنید تا امکانات و خلاقیت های خود را ارتقا دهید . در اختیار داشتن چند نفر مدل ، در اختیار داشتن تجهیزات سبک و قابل حمل و نقل ، در اختیار داشتن یک کامپیوتر خوب برای ادیت سریع تصاویر ، روشهایی می باشند که به پیشرفت سریع شما در این حوزه کمک بسیار زیادی می کنند .

تولید محتوا

یکی از راههای اصلی کسب درآمد من به عنوان یک عکاس مد از طریق تولید محتوا است. این یک روش نسبتاً جدید کسب درآمد است ، زیرا در طول چند سال گذشته تعداد زیادی از مارک ها و برند ها به طور واقعی وارد رقابت در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی شده اند .

اما نکته کلیدی در اینجا آن است که برند های کوچک و بزرگ ، امروزه بیش از هر زمان دیگری به تهیه عکس و تصویر از فعالیت ها و تولیدات خود نیازمند هستند .  در تمام طول سال ، درتمام فصول ، در تمامی موقعیت های خاص ،  و در همه رویداد ها  ، برند های تجاری به تهیه عکس از لباس ها ، تولیدات و محصولات خود نیاز دارند ، و البته فهرست موارد نیاز آنها در حال طولانی تر شدن نیز می باشد .

البته به این نکته توجه داشته باشید که در تولید محتوا غالباً پول کمتری وجود دارد ، زیرا شما تمایل دارید زمان کمتری را برای هر پروژه صرف کنید ، اما در هر صورت اگر یاد بگیرید که یک رابطه خوب  و مداوم با صاحبان مشاغل و برند ها به وجود آورید به دست آوردن یک شغل دایمی و با درآمد بالا از این راه ، هرگز دور از انتظار نخواهد بود .

عکاسی برای تحریریه مجلات

عکاسی برای مجلات و نشریات هنوز هم یک منبع درآمد است و امروزه با الکترونیکی شدن مجلات تعداد زیاد تری از آنها وجود دارند که به مهارت های شما در عکاسی مد و فشن نیاز پیدا می کنند .

در صورتی که عکاسی مدلینگ ، روشهای ژست دادن به مدل ها و روشهای عکاسی با نور طبیعی و عکاسی در آتلیه را به خوبی فراگرفته باشید ، تعداد زیادی از مجلات الکترونیکی وجود دارند که به مهارت های شما نیاز پیدا می کنند.

کمپین های تبلیغاتی

برند های تجاری مقدار زیادی از بودجه خود را برای کمپین های تبلیغاتی در نظر می گیرند . با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان انواع مختلفی از کمپین های تبلیغاتی برندهای تجاری را پیدا کرد و اگر شما دارای یک پروفایل قوی در شبکه های اجتماعی خود باشید ؛ یا با پیشنهادات جذاب برندهای تجاری برای شرکت در کمپین آنها مواجه میشوید و یا در صورت ارایه پیشنهاد به هر یک از مشاغل و کسب و کار ها ؛ به سرعت با استقبال آنها مواجه خواهید شد .

ریتاچ و فتوشاپ

ریتاچ و ویرایش عکس در فتوشاپ اگرچه به طور مستقیم یک زمینه در عکاسی به شمار نمی آید  ، اما اگر در انجام اینکار به مهارت دست یافته باشید و از آن لذت می برید ، به طور قطع ویرایش تصاویر مد و فشن یکی از روشهای بسیار عالی کسب درآمد برای شما خواهد بود .

 

دستیار شدن

اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید و می خواهید در حین یادگیری و ساختن نمونه کارها ، درآمد خود را نیز تأمین کنید ، کمک کردن و دستیار شدن برای  یک عکاس مد و لباس  ، در حال حاضر یک روش عالی برای این کار است.

دستیار یک عکاسی حرفه ای بودن هیچگاه بد نیست . شما همیشه می توانید از او مطالب جدید بیاموزید و از تجربیات او استفاده کنید . اگر چه دستیار عکاس معمولا درآمد ناچیزی از یک جلسه عکاسی به دست می آورد اما اگر به تازگی وارد حرفه عکاسی شده اید ، هرگز پیشنهاد دستیار شدن را به آسانی از دست ندهید .

عکاسی برای سایت های فروش عکس

تعداد زیادی از سایت ها وجود دارند که شما می توانید عکسهای خود را در آنها به فروش برسانید . این سایت ها ، عکسهای شما در موضعات مختلف را دریافت می کنند و آنها را در معرض دید تعداد زیادی از مشتریان  خود قرار می دهند .

اگر چه برای فروش عکس در این سایت ها به کمی شانس نیز نیاز دارید اما در هر صورت با پیدا کردن متد فروش عکس در آنها به در آمد قابل قبولی دست خواهید یافت .

به آسانی این سایت ها را در اینترنت جستجو کنید ؛ عکسهایی که سایر همکارانتان در آنها بارگذاری کرده اند را ببینید و سعی کنید در یک زمینه که در آن مهارت دارید به تولید عکس بپردازید.

در مرحله بعد تنها لازم است تا شماره حساب خود را به سایت معرفی کنید و منتظر اولین مشتری خود باشید .

این موارد تنها بخشی از فرصتها و موقعیت هایی می باشند که به شما کمک می کنند تا از عکاسی در سبک مد و فشن و پرتره ؛ علاوه بر لذت هنری به کسب درآمد نیز بپردازید .  من امیدوارم که آنها ایده های خوبی را ایجاد کنند ، یا اینکه انگیزه شما را برای کار کردن در حرفه عکاسی مد برای شما فراهم کنند. شما می توانید در این شغل زندگی خوبی داشته باشید ، برای دستیابی به موفقیت قطعا به تلاش ؛ پشتکار و تمرین زیاد نیاز خواهید داشت .

 

 

۵
از ۵
۱۷ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش