​​وبسایت عکاسی و آموزش عکاسی فرهاد مولایی

آدرس ما
تهران، جنت آباد
با ما در ارتباط باشید
​farhad@farhad1.ir
یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن سریع مهارت های عکاسی ، شرکت در یک کلاس خصوصی است . در این نوشته به بیان مزیت های کلاس های خصوصی عکاسی پرداخته و برتری این کلاس های خصوصی در مقایسه با دوره های آموزش عمومی کلاس های عکاسی را مورد اشاره قرار می دهیم .
چرا کلاس خصوصی عکاسی ؟

برای بیان برتری کلاس  های خصوصی در مقایسه با دوره های آموزش عمومی هزاران دلیل موجه می توان بیان کرد اما یکی از اصلی ترین دلایل برتری کلاس های خصوصی عکاسی ( در مقایسه با دوره های آموزشی عمومی ) آن است که در یک دوره خصوصی شما از 100 درصد توان و تمرکز یک مربی برخوردار شده و می توانید بدون نگرانی بابت از دست دادن وقت ، کلیه مطالب را در مدت زمان تعیین شده به دست بیاورید.
در یک کلاس خصوصی ، زمان کاملی برای مشاهده تمرین ها و بیان سئوالات و پرسش ها وجود دارد . علاوه بر این در یک دوره آموزش خصوصی عکاسی شما قادر خواهید بود تا تمامی سئوالات خود را بدون نگرانی مطرح کنید .
در یک دوره آموزش خصوصی عکاسی ، در وقت تعیین شده ، هنرجو می تواند هر آنچه که در ذهن دارد را بیان کند و بدون ترس یا استرس ، روشن ترین و شفافترین پاسخ ها را از مربی خود دریافت کند.

مزیت کلاس خصوصی عکاسی در برابر دوره های عمومی آموزش عکاسی :

به طور کلی آموزشگاه های عکاسی برای پر کردن ظرفیت دوره های عمومی خود به روش های تبلیغاتی مختلف سعی می کنند تا هنرجوها را در یک کلاس قرار داده و تایم آن کلاس را مشخص نمایند.

در دوره های عمومی معمولا هنرجویان بدون هرگونه امتحان یا دسته بندی مشخص وارد یک کلاس می شوند و به طور معمول آشفتگی و ناهماهنگی زیادی میان هنرجویان دیده می شود.بارها مشاهده نموده ایم که در دوره های عمومی ، هنرجویان با سطح کاملا مبتدی ، در کنار هنرجویانی با سطوح بالاتر قرار می گیرند . حتی تجربه شخصی نشان داده است که هنرجویانی که دارای تجربیات بیشتری در عکاسی هستند ، مجبور شده اند تا مطالب سطوح بسیار مبتدی را به خاطر همکلاسی های سطح مبتدی خود ، مجددا از ابتدا ، مرور کنند .

این یکی از نقص های بزرگ دوره های عمومی آموزش عکاسی است که تقریبا لاینحل باقی مانده و در موارد متعدد موجب شده است تا هنرجویان بسیار مستعد از ادامه دوره آموزشی خود منصرف شوند .

عدم استاندارد سازی و سطح سنجی در دوره های آموزش عمومی عکاسی ، تقریبا در همه آموزشگاه ها مشاهده می شود.

یکی دیگر از نقایص بزرگ دوره های آموزش عکاسی که به صورت عمومی برگزار می شوند ، عدم توجه به نوع تجهیزات مورد استفاده از سوی هنرجویان مختلف است به نحوی که یک هنرجو با یک دوربین بسیار حرفه ای در برابر هنرجوی دیگر با یک دوربین سطح مبتدی قرار می گیرند و این حالت باعث می شود تا هیچ یک از این عزیزان نتوانند با تمامی کارکرد های دوربین خود در یک کلاس آشنا شوند.

به عنوان نمونه در یک دوره آموزش عمومی عکاسی ، هنرجوی عزیزی با دوربین نیکون در کنار هنرجوی عزیز دیگر با دوربین سونی در یک کلاس قرار داده شده اند و این حالت باعث گردید تا مربی زمان کافی برای بیان تفاوت ها و امکانات هر یک از این دوربین ها را به دست نیاورد و بزرگترین ضرر متوجه هنرجویانی است که هزاران سوال در رابطه با کارکرد ها و امکانات دوربین خود دارند .

اما مزیت های کلاس خصوصی عکاسی

در کلاس خصوصی عکاسی ، مشکلات مربوط به اختلاف سطح هنرجویان و یا تفاوت دوربین های عکاسی موجود در یک کلاس ، به طور کامل برطرف می گردد. کل زمان کلاس برای مشاهده تمرین ها و رفع اشکالات احتمالی اختصاص می یابد . مربی زمان کافی برای بررسی همه جوانب عکاسی یک هنرجو را در اختیار دارد و قادر است تا به تمامی سئوالات هنرجوی خود در همه زمینه ها پاسخ دهد .

از دیگر مزیت های یک کلاس خصوصی عکاسی آن است که برخی از نکاتی را که در کلاس های عمومی به طور معمول بیان نمی کنیم  ، در یک کلاس خصوصی به طور کامل آنها را مورد بررسی قرار داده و به هنرجو می توان ارایه نمود . کلاس های خصوصی عکاسی محلی برای یاد گرفتن فوت های کوزه گری هستند و انتقال تجربیات در یک کلاس خصوصی عکاسی به نحو کاملتر و موثر تری صورت می پذیرد .

بهترین کلاس خصوصی عکاسی در تهران

برای پیدا کردن بهترین مربی و بهترین کلاس خصوصی عکاسی در تهران کافی است کمی در اینترنت جستجو نموده و سوابق و رزومه کاری مربیان مختلف را مشاهده نمایید . یکی از اصلی ترینمعیار ها برای تعیین بهترین کلاس خصوصی عکاسی در تهران ، میزان تجربه مربی اداره کننده آن کلاس است .

به طور کلی بر اساس استاندارد های آموزشی ، یک مربی با سابقه به نحو موثرتری قادر به ارایه نکات و سرفصل های آموزشی در یک کلاس خصوصی عکاسی است . اگر شما تمایل دارید تا بهترین تجربه را از کلاس خصوصی خودتان به دست بیاورید ، فاکتور تجربه و رزومه کاری مربی را حتما مد نظر خود قرار دهید.

احساسی تصمیم نگیرید و فریب تبلیغات کاذب را نخورید. تجربیات مربیان مختلف را به طور کامل بررسی کنید . نمونه آثار هنرجویان هر مربی را به طور کامل بررسی کنید و ببینید که آیا این مربی در انتقال تجربه خود به هنر جو موفق عمل کرده است یا نه !

بهترین کلاس خصوصی عکاسی برای شما کلاسی خواهد بود که مربی آن با دلسوزی کامل بتواند تجربیات خود را بدون کم و کاست به هنرجو انتقال دهد .

فن بیان : فن بیان و قدرت ارایه مطالب از سوی یک مربی نکته بسیار مهمی است که در تعیین بهترین کلاس خصوصی عکاسی باید به آن توجه داشته باشید . یک مربی سخنور قادر است تا در کمترین زمان ، بالاترین سطح از تجربیات را به هنرجوهای خود انتقال دهد . بنابراین با مشاهده فیلم های آموزشی و یا پیش صحنه هایی از تدریس یک مربی شما می تواند نحوه تسلط او در ارایه مطالب را مورد ارزیابی قرار دهید و به نتایج مطلوب مورد نظر خود برسید .و در نهایت شما می توانید از طریق هنرجویان سابق یک مربی یا آموزشگاه عکاسی ، تحقیقات خود در مورد بهترین کلاس خصوصی عکاسی را تکمیل نموده و نتایج خوبی را به دست بیاورید.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش